Przedszkole Miejskie nr 3
im. Krasnala Hałabały
 
jesteś tu: strona główna
szukaj:
Powiadom znajomego
Jeżeli znasz kogoś, kogo może zainteresować ta strona, powiadom go o niej.

Twoje imię/nazwisko/pseudonim



Adres e-mail znajomego



 
 

                        
 

KONCEPCJA PRACY

PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3
IM.KRASNALA HAŁABAŁY

 

MISJA NASZEGO PRZEDSZKOLA

NIE ZMUSZAMY DZIECKA DO AKTYWNOŚCI  LECZ WYZWALAMY JEGO AKTYWNOŚĆ.NIE KAŻEMY MYŚLEĆ ,LECZ TWORZYMY WARUNKI DO MYŚLENIA

POZWALAMY DZIECKU PYTAĆ I POWOLI ROZWIJAMY JEGO UMYSŁ TAK , BY SAMO CHCIAŁO CHCIEĆ

 

NASZ PRZEDSZKOLAK ŻYJE ZDROWO

I W ZGODZIE Z NATURĄ


WIZJA NASZEGO PRZEDSZKOLA

  • PRZEDSZKOLE JEST PLACÓWKĄ OTWARTĄ, BEZPIECZNĄ I PRZYJAZNĄ DLA DZIECI I RODZICÓW
  • PROMOWANY JEST ZDROWY STYL ŻYCIA I ZACHOWANIA PROEKOLOGICZNE
  • DZIECI SĄ WDRAŻANE DO SAMODZIELNOŚCI W PODEJMOWANIU AKTYWNOŚCI INTELEKTUALNEJ, FIZYCZNEJ, EMOCJONALNEJ I TWÓRCZEJ
  •   ROZWIJANE SĄ ZAINTERESOWANIA POPRZEZ BOGATĄ OFERTĘ ZAJĘĆ DODATKOWYCH
  • PRZEDSZKOLE ŚCIŚLE WSPÓŁPRACUJE Z RODZICAMI, KTÓRZY WSPÓŁDECYDUJĄ I UCZESTNICZĄ W PODEJMOWANYCH DZIAŁANIACH NA RZECZ PRZEDSZKOLA.
 
 
 
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA:
  •  PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA OPTYMALNE WARUNKI DO ZABAWY I NAUKI , JEST PRZYJAZNE DZIECIOM I RODZICOM. 
  • JEST ROZPOZNAWALNE W ŚRODOWISKU I ZAPEWNIA WYSOKĄ JAKOŚĆ EDUKACJI.
  • PRZEDSZKOLE ZDOBYŁO STATUT PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE ORAZ CERTYFIKAT LCAE I ZIELONEJ FLAGI

ZADANIA GŁÓWNE KONCEPCJI:

  •  BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PRZEDSZKOLA W ŚRODOWISKU, PLACÓWKI ZAPEWNIAJACEJ WYSOKĄ JAKOŚĆ EDUKACJI POPRZEZ TWORZENIE WYCHOWANKOM OPTYMALNYCH WARUNKÓW DO NAUKI I ZABAWY
  •   KONTYNUACJA ŚWIADOMEGO UCZESTNICTWA DZIECI W DZIAŁANIACH PROEKOLOGICZNYCH  I PROZDROWOTNYCH
  • ORGANIZOWANIE DZIECIOM RÓŻNORODNEJ, BOGATEJ W DOŚWIADCZENIA DZIAŁALNOŚCI TWÓRCZEJ
 
 
 
ZADANIA SZCZEGÓŁOWE KONCEPCJI:
 
 
  •   WZBOGACCENIE BAZY PRZEDSZKOLA O MATERIAŁY O TEMATYCE EKOLOGICZNEJI ZDROWOTNEJ
  •   STOPNIOWA WYMIANA SPRZĘTU DO ZABAW W OGRODZIE
  • WSPÓŁPRACA Z WYBRANYMI ORGANIZACJAMI ,INSTYTUCJAMI DZIAŁAJĄCYMI NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA  PRZYRODNICZEGO
  • ORGANIZACJA WYCIECZEK EDUKACYJNYCH O CHARAKTERZE PRZYRODNICZO-EKOLOGICZNYM
  •  KONKURSY I WYSTAWY PRAC PLASTYCZNYCH O TEMATYCE EKOLOGICZNEJ
  • ORGANIZACJA AKCJI PRZYRODNICZO- EKOLOGICZNYCH
  •  PROMOWANIE ZDROWIA :ZDROWEGO ODŻYWIANIA I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA , WŚRÓD DZIECI I ICH RODZIN
  •  STOPNIOWA ZMIANA JADŁOSPISÓW PRZEDSZKOLNYCH POD KĄTEM ZALECEŃ PIRAMIDY ZDROWIA
  •  WŁĄCZANIE DO SPOTKAŃ Z RODZICAMI ELEMENTÓW EDUKACJI ZDROWOTNEJ
  • ORGANIZOWANIE UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNYCH ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ EKOLOGICZNĄ I PROMOCJĄ  ZDROWIA
 
 
 
 
ABSOLWENCI NASZEGO PRZEDSZKOLA:
  •   SĄ OTWARCI NA KONTAKTY Z OTOCZENIEM
  •  SĄ SAMODZIELNI I KREATYWNIE MYŚLĄCY
  •  POTRAFIĄ WSPÓŁDZIAŁAĆ Z RÓWIEŚNIKAMI I DOROSŁYMI
  • MAJĄ POZYTYWNY OBRAZ SAMEGO SIEBIE
  •  SĄ KOMUNIKATYWNI , NIE BOJĄ SIĘ WYRAŻAĆ WŁASNYCH OPINI
  •   SĄ AKTYWNI , SPRAWNI, PRACOWICI, KOLEŻEŃSCY, KULTURALNI, TOLERANCYJNI
  • DĄŻĄ DO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ,RADZĄ SOBIE Z PORAŻKAMI I CIESZĄ SUKCESEM
  •   DBAJĄ O SWOJE ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
  •   SZANUJĄ ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE
  • SĄ AKTYWNI TWÓRCZO: RUCHOWO, MUZYCZNIE, PLASTYCZNIE ,POTRAFIĄ BYĆ ODBIORCĄ I TWÓRCĄ SZTUKI
  •  SĄ GOTOWI DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA I EDUKACJI MATEMATYCZNEJ W SZKOLE
  •  MAJĄ POCZUJE TOŻSAMOŚCI NARODOWEJ , SZANUJĄ SWOJE MIASTO, SWÓJ KRAJ. WIEDZĄ ,ŻE POLSKA NALEŻY DO UNII EUROPEJSKIEJ
 

 

PRZEDSZKOLE JEST PRZEDSZKOLEM:

 
  •  KSZTAŁTUJĄCYM DOBRE RELACJE POMIĘDZY RODZICAMI ORAZ SPOŁECZNOŚCIĄ PRZEDSZKOLNĄ
  •   INTEGRUJĄCYM ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZE  DOMU I WPRZEDSZKOLA
  • DBAJĄCYM O ATMOSFERĘ AKCEPTACJI I BEZPIECZEŃSTWA
  • POZNAJĄCYM WSZECHSTRONNIE KAŻDE DZIECKO I ZAPEWNIAJĄCYM WARUNKI SPRZYJAJĄCE INDYWIDUALNEMU ROZWOJOWI DZIECKA Z WYKORZYSTANIEM JEGO MOŻLIWOŚCI I PREDYSPOZYCJI.
  •  WPROWADZAJĄCYM DZIECKO W ŚWIAT WARTOŚCI UNIWERSALNYCH
  •  WYRÓWNUJĄCYM SZANSE ROZWOJOWE I EDUKACCYJNE DZIECI , POPRZEZ STAŁY KONTAKT ZE SPECJALISTAMI
  •  ROZWIJAJĄCYM ZDOLNOŚCI I ZAINTERESOWANIA DZIECI
  • ORGANIZUJĄCYM ZAJĘCIA DODATKOWE WSPIERAJĄCE HARMONIJNY ROZWÓJ DZIECI
  •  ZAPEWNIAJĄCYM WYSOKO WYKWALIFIKOWANĄ KADRĘ PEDAGOGICZNĄ ,SYSTEMATYCZNIE PODNOSZĄCĄ SWOJE KOMPETENCJE ZAWODOWE

INSTYTUCJE I ORGANIZACJE WSPÓŁPRACUJĄCE Z PRZEDSZKOLE:

 

  • MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
  •   TELEWIZJA GORZOWSKA I LOKALNE GAZETY
  • SZKOŁA PODSTAWOWA NR6 I 12
  • PORADNIA PSYCHLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
  • BIBLIOTEKA MIEJSKA
  •  WYŻSZE UCZELNIE
  •  POLICJA, STRAŻ MIEJSKA, STRAŻ POŻARNA
  •  ORGANY NADRZĘDNE :URZĄD MIEJSKI ,KURATORIUM OŚWIATY
  •  PRZEDSZKOLAMI MIEJSKIMI
 
 
 
 
 
 

WSPÓLNIE TWÓRZMY PRZEDSZKOLE W KTÓRYM DZIECI I RODZICE BĘDĄ CZUĆ SIĘ DOBRZE . GDZIE BĘDĄ SZANOWANE ICH PRAWA I OBOWIĄZKI

 
 
 
 
 
 

 

 
 
Ostatnio dodane zdjęciawięcej ...
Losowe zdjęcia z galeriiwięcej ...